|
 |
 |
|
 |
|
 |
|
|
Solutia Sales Force Automation (automatizarea fortei de vanzare)
initOra.SFA este o implementare a unei solutii de automatizare a fortei de vanzare, ruland pe sistemul de operare pentru dispozitive mobile Android, optimizata pentru sincronizarea cu sistemul de gestiune economica si management initOra.ERP. |
|
Arhitectura solutiei initOra.SFA |
|
- dispozitiv mobil care ruleaza pe sistemul de operare ANDROID cu aplicatia initOra.SFA
- interfetele de sincronizare a datelor
- serverul sistemului de gestiune initOra.ERP
|
|
 |
|
Avantaje |
|
- posibilitatea de a culege date la punctul de activitate al clientului
- monitorizarea continua a agentilor de vanzari, rutele folosite, timpul petrecut la clienti, timpul consumat pe drum
- ofera agentului o imagine exacta asupra stocului de marfa, soldurilor la clienti, facturile din care este compus un sold, componenta facturilor anterioare
- reducerea timpului de culegere si prelucrare a comenzilor
- permite agentului intocmirea zilnica de rapoarte de activitate
- posibilitatea de a acorda discounturi procentuale si valorice pe pozitii comenzii si pe intreaga comanda
- informatii despre transport si termene de plata
- gruparea clientilor, a produselor
- stabilirea pentru un produs pana la 3 tipuri de preturi in functie de tipul clientului
- posibilitate de a crea propriile formulare de culegere a datelor despre client sau despre concurenta
|
 |
|
Caracteristici functionale |
|
- CLIENTI - informatii despre clienti (adresa, tip, sold total, sold pe agent, facturi restante)
- COMENZI - introducere comenzi : client, data, produse, cantitati, disounturi, informatii transport
- STATISTICI - valoare comenzi pe zi, total volum comandat, total greutate comandata
- RAPORTARI - liste clienti/adrese/solduri, produse/preturi/baxare/greutate, comenzi
|
|
|
|
|
| |
 |
| |