Solutia Sales Force Automation (automatizarea fortei de vanzare)

initOra.SFA este o implementare a unei solutii de automatizare a fortei de vanzare, ruland pe sistemul de operare pentru dispozitive mobile Android, optimizata pentru sincronizarea cu sistemul de gestiune economica si management initOra.ERP.

Arhitectura solutiei initOra.SFA

  • dispozitiv mobil care ruleaza pe sistemul de operare ANDROID cu aplicatia initOra.SFA
  • interfetele de sincronizare a datelor
  • serverul sistemului de gestiune initOra.ERP


Avantaje

  • posibilitatea de a culege date la punctul de activitate al clientului
  • monitorizarea continua a agentilor de vanzari, rutele folosite, timpul petrecut la clienti, timpul consumat pe drum
  • ofera agentului o imagine exacta asupra stocului de marfa, soldurilor la clienti, facturile din care este compus un sold, componenta facturilor anterioare
  • reducerea timpului de culegere si prelucrare a comenzilor
  • permite agentului intocmirea zilnica de rapoarte de activitate
  • posibilitatea de a acorda discounturi procentuale si valorice pe pozitii comenzii si pe intreaga comanda
  • informatii despre transport si termene de plata
  • gruparea clientilor, a produselor
  • stabilirea pentru un produs pana la 3 tipuri de preturi in functie de tipul clientului
  • posibilitate de a crea propriile formulare de culegere a datelor despre client sau despre concurenta

Caracteristici functionale

  • CLIENTI - informatii despre clienti (adresa, tip, sold total, sold pe agent, facturi restante)
  • COMENZI - introducere comenzi : client, data, produse, cantitati, disounturi, informatii transport
  • STATISTICI - valoare comenzi pe zi, total volum comandat, total greutate comandata
  • RAPORTARI - liste clienti/adrese/solduri, produse/preturi/baxare/greutate, comenzi